Na twee succesvolle samenwerkingen met POP wilde Ixina graag op de ervaring voortbouwen. Het bedrijf nam daarom contact op met ons team voor het ontwerp van een aperitiefdoos om de franchisenemers van de groep uit te nodigen voor hun jaarlijkse event. Hiermee hoopt het hen tevens aan te moedigen de verkoopdoelstellingen te halen en zo misschien één van de awards uit de ‘Best of 2024’-verkiezing in de wacht te slepen. Elke doos bevat een selectie verrassingsproducten die speciaal worden uitgekozen voor het thema en de locatie van het evenement.
Ontwerp en productie van een kartonnen doos, gevuld met alles wat je nodig hebt voor een geslaagd aperitief: een aperitiefdrank met bijpassende glazen voorzien van Ixina-logo en zoute en zoete hapjes. Er is ook een kartonnen booklet gemaakt met alle "Best Of" categorieën.
Dankzij de mat gelamineerde afwerking krijgt de doos een nog elegantere en luxueuzere uitstraling. Als uitnodiging en in overeenstemming met het concept zijn de datum van het evenement en een QR-code, die naar de teaser linkt, subtiel geïntegreerd in de bovenkant van het gebouw.
POP zorgde voor het ontwerp, de productie, de montage, het afvullen én de bezorging aan 59 Ixina-verkooppunten – en dat binnen een korte deadline.
Dat is het ‘Peace of mind-effect’ van POP!
Ontdek enkele inspirerende projecten!