Schapaankleding speelt een cruciale rol in de communicatie rond en promotie van producten in het verkooppunt. Slimme POS-oplossingen kunnen helpen bij het segmenteren en verduidelijken van het productaanbod voor de consument. Een doeltreffende schapaankleding blijft bovendien niet beperkt tot eenvoudige productaanduiding. POS-installaties in de winkelrekken worden meestal aangevuld met accessoires zoals frontons, kakemono’s, wobblers, schapstrips, en meer. Zo zorgt het juiste POS-materiaal niet alleen voor een beter overzicht, maar ook voor extra cachet. En dat trekt dan weer de aandacht van consumenten – wat rechtstreeks leidt tot een boost in verkoopcijfers.
Bij POP kan u rekenen op een reeks oplossingen die uw schapruimte aantrekkelijker maken en uw producten beter tot hun recht doen komen, met onder meer:
Schapaankleding vraagt om een unieke expertise en ultraperformante productiemiddelen. Bij POP kan u altijd rekenen op objectief advies en nemen we uw project van A tot Z in handen. Ons proces omvat:
Dankzij onze allesomvattende aanpak profiteert u zowel van onze technische expertise als van onze creativiteit. Zo bent u verzekerd van een schapaankleding die perfect de balans vindt tussen esthetiek en functionaliteit.
Bij POP Solutions kan u voor uw schapaankleding rekenen op een team van professionals, uitgebreide expertise en ultramoderne faciliteiten. Met onze drie productiesites in België (Nijvel en Kontich) en Duitsland (Aken) hebben we het volledige proces voor de ontwikkeling van uw POS-materiaal zelf in handen. We passen strenge kwaliteitscontroles toe in elke fase, van het ontwerp van de schapdisplays tot de installatie in het verkooppunt.
Het grootste voordeel van POP is dat we alle expertise en afdelingen samenbrengen onder één dak. Als u met POP werkt, hoeft u dus niet langer verschillende partners in te schakelen voor de verschillende fases of onderdelen van uw project. U communiceert met één contactpersoon die u ondersteunt doorheen het volledige project. Dankzij die one-stop-shop service kan u keer op keer rekenen op het ‘peace of mind’-effect van POP!