POP Solutions steunt Think Pink in de strijd tegen borstkanker met de productie van 5.000 Pink Ribbon-toonbankdisplays.
Vandaag wordt nog steeds 1 op de 8 vrouwen getroffen door borstkanker. In België is het de vaakst voorkomende vorm van kanker bij vrouwen. Think Pink, de Belgische nationale borstkankerorganisatie, vecht elke dag opnieuw tegen de ziekte – in het bijzonder met haar Pink Ribbon-sensibiliseringscampagne. Dit jaar loopt de campagne van 15 september tot 31 oktober. Dit jaar kleurt de lintjescampagne vier tinten roze, als symbool voor de verschillende varianten van borstkanker. Elke tint roze staat voor een vorm van borstkanker, een totaal andere realiteit, een specifieke strijd, maar vooral een onvoorwaardelijke steun voor alle lotgenoten.
POP Solutions gelooft sterk in de werking van Think Pink en wil graag zijn steentje bijdragen aan de strijd tegen borstkanker. Daarom engageerde POP zich dit jaar voor de financiële ondersteuning van de productie van 6.000 Pink Ribbon-toonbankdisplays.
“Toen Think Pink ons benaderde om hen te ondersteunen bij de productie van de displays, stemden we onmiddellijk in,” aldus Laurie Brion, MarCom Manager bij POP. “We bewonderen hun inzet voor het goede doel en wilden ook zelf graag ons steentje bijdragen. Think Pink beweegt mensen over heel België om samen actie te ondernemen. Voor een sponsoring met zoveel inhoud en betekenis engageren we ons graag.”
De displays zullen door Think Pink worden ingezet om de Pink Ribbon-campagne over het hele land uit te rollen. Het aankopen en dragen van een roze lintje is zowel een manier om mensen bewust te maken van het belang om zich te laten testen, als een vorm van steun voor iedereen die door de ziekte is getroffen.
De winst van de Pink Ribbon-campagne gaat integraal naar de verschillende ondersteuningsprojecten voor mensen die getroffen zijn door borstkanker. Think Pink ook steunen? Doe zoals POP Solutions en word partner van de Pink Ribbon-campagne. Bestel één of meerdere dozen met linten via deze link.