‘POP Solutions presenteert …’ Wat als de zware, diepe stem uit internationale filmtrailers plots uw merk of product zou vermelden? Dàt is het effect van belevingsmarketing. Zin om uw product écht in de kijker te zetten? Ga samen met POP over tot actie!
De tijd dat producten in winkels gewoon op rekken werden opgestapeld, is voorbij. Wie echt wil opvallen, moet meer dan ooit een gevoelige snaar raken bij de consument. Net daarom rolt POP Solutions de rode loper uit voor POS-materiaal met impact. Een nieuwe visuele wereld op maat, een theatralisatie in het verkooppunt en nog veel meer: retailtainment is al meer dan 15 jaar ons vak. En dat met vijf sterspelers op de affiche:
Van eenvoudige promotiedisplays tot stijlvolle permanente meubels, van statisch tot modulair, van standaardformaat tot volledig op maat, en in karton, plexiglas, metaal of hout: wat u ook kiest, wij garanderen meer zichtbaarheid voor uw product én een boost in uw verkoopcijfers.
Niet overtuigd? We laten met plezier onze klanten aan het woord. In een case study op onze blog vertelt Stanley Black & Decker onder meer hoe het merk na de lancering van ons POS-materiaal op één week tijd 140% van het verkoopcijfer behaalde.
In welke sector u ook actief bent – van voeding tot farma en van powertools tot personenwagens – als merk of als retailer: POP creëert een hele nieuwe winkelomgeving vol nieuwe ervaringen die de nieuwsgierigheid van de consument prikkelen. Dat doen we onder meer met de gepatenteerde Stackawraps 3D-techniek waarvan we de exclusieve rechten bezitten in België én een licentie voor Frankrijk, Nederland en Duitsland. Speels, ingenieus – en met een gegarandeerd wauw-effect!
Onze sterkte: bij POP vind je alle mensen en afdelingen onder één dak, inclusief 15.000 m2 aan ateliers, meerdere creatieve studio’s en zelfs een eigen digitale drukkerij uitgerust met de laatste nieuwe technologie. Hollywood heeft zijn filmstudio’s, Nijvel heeft POP Solutions… ?
In lijn met onze ecologische, circulaire aanpak werken we altijd samen met lokale partners en leveranciers, en zijn de meeste van onze materialen gecertificeerd of extra duurzaam. Voor 2022 streven we zelfs naar een gouden Ecovadis-medaille voor al onze activiteiten. En misschien lanceren we binnenkort wel een POP-index om de CO2-afdruk van uw toekomstige displays te meten … Het zou zomaar kunnen.
Tussen nu en 2025 doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat elk POP-project voldoet aan alle circulariteitsnormen op het vlak van creatie, plaatsing, logistiek en opslag. Zo steelt uw merk ook op dat gebied de show.
Ook één van de rijzende sterren in belevingsmarketing worden?