Het EK 2020 werd uitgesteld, maar wat met alle gadgetdisplays die afgewerkt klaarstonden? Dankzij een nauwe opvolging en slimme totaalaanpak zorgde POP Solutions ervoor dat Mondelēz International dit jaar nog steeds kan uitpakken met indrukwekkende EK-displays in karton.
In maart vorig jaar leverde de kartonafdeling van POP Solutions ruim 3.700 gadgetdisplays en 1.500 standees en photocalls voor Mondelēz-merken Côte d’Or en TUC. Toen het EK werd uitgesteld, schakelde POP snel: het opgeleverde materiaal werd zorgvuldig gestockeerd bij de logistieke partner van de klant en in februari 2021, op advies van POP, grondig nagekeken samen met alle betrokken partijen om te verzekeren dat het in perfecte staat zou zijn voor de uitgestelde lancering in april-mei.
Voor Côte d’Or was het extra belangrijk dat de lancering van de campagne vlekkeloos verliep. Het merk wacht al geruime tijd op de kans om samen te werken met de Rode Duivels. “Côte d’Or wilde al langer partner worden van de Belgische nationale ploeg, maar we wachtten op de kans om hoofdsponsor te worden,” aldus Kelly Usewils, Shopper Activation Manager bij Mondelēz International.
Onder de slogan ‘We Go For Gold’ bundelen het favoriete chocolademerk en het favoriete team van de Belgen nu de krachten. En daar zijn ze bij Côte d’Or erg blij om. “Net als de Rode Duivels zit ook Côte d’Or al lang in de harten van de Belgen. En net als voetbal biedt chocolade intense momenten die iedereen samenbrengen. We willen net als alle Belgen nu meer dan ooit voor goud gaan.” Achter die ambitie zit een indrukwekkende machine: de gadgetdisplays van POP Solutions maken deel uit van een bredere 360-campagne met marketingondersteuning op tv en digitale en sociale media, promoties, limited edition-verpakkingen, wedstrijden en nog veel meer. De algemene campagne start vlak na Pasen en loopt tot het einde van het EK.
Dankzij een nauwe opvolging door POP Solutions en een transparante communicatie tussen TMS, Mondelēz International en POP zijn de oorspronkelijke gadgetdisplays nu in volle glorie te zien bij Cora, Carrefour, Intermarché, AD Delhaize en geselecteerde benzinestations. En ze vallen alvast in de smaak bij installateurs. “Jullie gadgetdisplays zijn ongelofelijk knap en fijn om mee te werken. Ik hou ervan om zo’n mooie, impactvolle realisaties te plaatsen. Zo kan ik echt mee het verschil maken,” aldus Kenzo Putteneers, Field Promotor bij Mondelēz International.
Ook benieuwd naar het resultaat? Ontdek al uw favoriete spelers nu in de winkel!