Het productaanbod in de farmasector wordt steeds groter, en de concurrentiedruk stijgt zienderogen. Om zich van de massa te onderscheiden en het wintergamma voor 2024 op een gepaste manier in de kijker te zetten, daagde Laboratoire Tilman POP opnieuw uit om verrassend POS-materiaal in karton te voorzien. Het resultaat? Een originele, impactvolle campagne die opvalt.
Al sinds 2013 werken POP Solutions en Tilman samen aan impactvolle en originele reclamecampagnes voor de verschillende verkooppunten van het merk. Als specialist in fytotherapie met natuurlijke gezondheidsproducten die in meer dan 30 landen worden verkocht, rekent Tilman op creatief POS-materiaal om het gamma op de radar van de consument te zetten.
Voor de wintercampagne van 2024 kreeg de jarenlange samenwerking tussen POP en Tilman opnieuw een originele invulling: een opvallend creatief concept geïnspireerd op gezellige besneeuwde chalets werd op grote schaal ingezet de meeste apotheken in België en Luxemburg.
Tilman vertrouwt op POP Solutions voor het omtoveren van ideeën tot opvallende visuele concepten. Elk jaar opnieuw werken de twee bedrijven samen aan nieuwe POS-projecten om de lancering van seizoensgebonden producten te ondersteunen en de zichtbaarheid van het merk in apotheken verder te versterken. Dankzij het vertrouwen van Tilman kunnen de teams van POP hun creativiteit ten volle benutten en echt originele concepten bedenken—uiteraard steeds aangepast aan de specifieke behoeften en stijl van het merk.
Voor de wintercampagne van 2024 bedacht POP Solutions een reeks unieke media voor gebruik in apotheken en drogisterijen:
Een campagne van deze reikwijdte kan niet zomaar worden geïmproviseerd. Het marketingteam van Laboratoire Tilman start bijna een jaar voor de lancering met de voorbereiding van de campagnes. In de zomer al levert POP Solutions het materiaal aan, Tilman verdeelt het vervolgens naar de apotheken. Dankzij een nauwgezette organisatie en een vlotte communicatie tussen de partners, stonden de geplande 5.000 units voor de winter van 2024 in oktober al paraat in apotheken en drogisterijen over heel België en Luxemburg.